Střídat či nestřídat... toť otázka

28.09.2012 22:16

Na počátku velké okouzlení, zamilování, láska. Dva lidé, kteří se nemohli dočkat jeden druhého, kteří se na sebe těšili a kteří se vzájemně respektovali. Představení rodičům, společné výlety, plánování budoucnosti. První společné bydlení a zařizování útulného hnízdečka lásky. Každodenní rutina, ráno vstát, společná snídaně, jít do práce, odpoledne přijít domů, večeře, společná noc. Den za dnem, měsíc za měsícem, rok za rokem. Pár exotických dovolených, nové auto, nový byt. Sem tam nějaká krize. Přeci nechceš, abych každý večer seděla doma na zadku, já se chci taky bavit. Těším se na kamarádky a na to, jak jim budu vyprávět, co je nového. Jdu na večeři s Martinem. No to teda nejdeš. Kdo to vůbec je? No, chodili jsme spolu. Proč necháváš ty špinavý ponožky u postele? Jaktože si nepověsíš ručník na věšák, když se vykoupeš? Proč necháváš prkýnko na záchodě zvednuté? Uvař večeři, já dnes měla náročný den a teď už chci jen odpočívat. Ale ano, miláčku, mám tě rád. Ale já chci, abys mi to říkal pořád. A když ne ty, tak někdo jiný. Jeden kamarád… Najednou víc než kamarád. Jak jsi mi to mohla udělat? Stejně si za to můžeš sám, kdybys mě měl víc rád, tak bych to neudělala. Ale já tě mám rád, já tě miluju. No dobře, tak to spolu ještě zkusíme. Ale chtělo by to něco, co by nás víc spojovalo. Co třeba dítě? To je skvělý nápad! Dítě, syn nebo dcera, živý tvor. Pak už nás nic nerozdělí. 9 měsíců a porod. Jsem opravdu šťastný, jsem opravdu šťastná! Milujeme se jako nikdy předtím. Každodenní rutina, rutina, rutina. Přebalování, krmení, uspávání, praní, uklízení, kurva, už mě to nebaví. Vždyť on chodí jen do práce a všechno doma musím zvládat sama. Ať se taky postará, vždyť je tatínek. Tatínku, děťátko brečí, vstávej. Tatínku, děťátko potřebuje přebalit. Tatínku, ty už vstáváš do práce? Tak se ještě postarej o děťátko, já chci ještě spát. Tatínku, udělej, tatínku, vykoupej, tatínku, nakrm, tatínku přebal, tatínku, vydělávej. Tatínku, ty nevyděláváš dost!!! Tatínku, ty už mě nebavíš, tatínku, já chci být znovu svobodná, já chci být znovu obletovaná! Odcházím a dítě si beru sebou. Tatínku, plať, tatínku, zařiď, tatínku, kup. Ty chceš vidět dítě? No to ne, nám se to nehodí. Ty chceš vidět dítě? No to ne, my už něco máme. Ty chceš vidět dítě a strávit s ním víkend? No to ne, já ho k tobě nepustím. Ty hajzle, ty debile, ty kreténe. Tobě já dítě nedám. Děťátko, běž k tatínkovi, utíkej. Přijeďte v neděli v 6, ani o minutu dýl, nebo uvidíš. Tak ty už zase chceš vidět dítě? Vždyť jsem ho neviděl 3 týdny. No a co? Uvidíš ho, až já budu chtít, ty hajzle, ty debile, ty kreténe. Tatínku plať. No tak si přijeď. Ale jestli tu do 10 minut nebudeš, tak už máš smůlu. Tatínku, plať. No tak si přijeď v pátek. Tak v pátek nejezdi, už se nám to nehodí. To je tvůj problém, že sis už něco naplánoval. Mně je to jedno, ty hajzle, ty debile, ty kreténe zasranej. Dobrý den, potřebuju pomoct, už měsíc jsem neviděl svoje dítě, ona mě k němu nepustí, prosím, pomozte mi. Ale tatínku, vždyť je to maminka, co byste chtěl. S tím jste měl počítat, když jste si vybral tak temperamentní partnerku. Prosím, pomozte mi… Budu si na vás stěžovat, neplníte svoji povinnost. Vy mi máte pomáhat a ne být proti mě. Já jsem jeho táta, mám ho rád. Chci ho vychovávat, chci se o něj starat. Ne, ne, ne, tatínku, vy jste jenom tatínek, maminka se přeci stará dobře. Děťátko, tebe bolí v krku? Ty máš teplotu? Tatínku, přijeď, postarej se, vezmi si dovolenou. Děťátko, tebe bolí zub? Tatinku, přijeď, postarej se. Děťátko, maminka pojede na dovolenou. Tatínku, přijeď, postarej se. Tatínku, debile, tatínku, hajzle, tatínku, kreténe zasranej, tatínku… Kde je pravda? Kde je láska? Střídat či nestřídat? Maminko, tatínku…….

Diskuse

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek